Problemen

U kunt de ‘pijl terug’ in de browser niet gebruiken om terug te gaan naar de vorige pagina, u komt dan in het inlogscherm terecht (met melding dat u nog wel bent ingelogd). Om terug te gaan naar de vorige pagina klikt u op de knop ‘terug’ in het bestelportaal

Nee, op oude browsers zoals Internet Explorer, werkt het portaal niet goed. U kunt het bestelportaal ook gebruiken op mobiel of tablet.

Werkt u met een iMac? Dan kunt u uw producten wel in de winkelwagen plaatsen. De winkelwagen bekijken en de bestelling afronden is momenteel nog niet mogelijk op een iMac. Log in op een PC, mobiele telefoon of tablet, dan kunt u de bestelling via die weg afronden. Wij werken ondertussen aan een oplossing.

Dat klopt, het bestelportaal kunt u op uw mobiele telefoon alleen staand/ rechtop bekijken.

Als u het juiste emailadres invoert en na 15 minuten toch geen mailbericht ontvangen hebt, kunt u kijken of het bericht in uw spamfilter terecht gekomen is. Mocht het mailbericht ook niet bij de ongewenste berichten staan, neemt u dan contact op met uw internetprovider om het emailadres no-reply@diagnostiekvooru.nl niet meer te laten blokkeren op hun server.

Ja, deze vindt u hier.