Inloggen

Als u wel de juiste accountgegevens heeft ingevoerd maar het inloggen lukt niet, kijkt u eerst of u wel een juiste internetbrowser gebruikt. Het bestelportaal werkt niet in Internet Explorer.

Wanneer u een nieuw account nodig heeft kunt u via het contactformulier contact opnemen met de afdeling Relaties of via een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

Wanneer u wel een account heeft en uw gebruikersnaam wel kent, kunt u klikken op de link bij inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt dan van ons een link doorgestuurd naar uw e-mailadres waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Deze link is 7 dagen geldig. Wilt u uw wachtwoord wijzigen? U kunt in het bestelportaal bij ‘uw account’ rechtsboven klikken op 'wachtwoord wijzigen'.

Voor het bestellen van materialen dient een account worden aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Op dat e-mailadres komen e-mails vanuit het bestelportaal bij u binnen, bijvoorbeeld bevestigingen van bestellingen of de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wanneer u geen inloggegevens heeft of wanneer u deze kwijt bent, kunt u contact opnemen met de afdeling Klantrelatie via klantrelatie@diagnostiekvooru.nl of via het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Nee, voor het bestellen van materialen is een account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als u bij het inloggen kiest voor wachtwoord vergeten, dan krijg u op dit emailadres een bericht.