Bestelportaal

Als u klant bij ons wordt, richten wij het bestelportaal voor u in. U ontvangt een e-mailbericht om de eerste keer in te loggen met uw gebruikersnaam en om een wachtwoord aan te maken. Als u al langer klant bent, dan heeft uw praktijk of instelling al een e-mailbericht met inloggegevens ontvangen. Per praktijk of instelling is er slechts één account beschikbaar.

Belangrijk: op dit account komen e-mails binnen, zoals bevestigingen van bestellingen en links om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Tip: Leg de URL van het bestelportaal https://bestelportaal.diagnost... als favoriet in uw browser vast.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Een nieuwe contactpersoon aanmelden is niet nodig. Als u bij het inloggen kiest voor wachtwoord vergeten, dan krijg u op dit emailadres een bericht.

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk wordt gestopt, sluiten wij uw account af. De nieuwe praktijkhouder kan zelf een eigen account aanvragen.

Als u wel de juiste accountgegevens heeft ingevoerd maar het inloggen lukt niet, kijkt u eerst of u wel een juiste internetbrowser gebruikt. Het bestelportaal werkt niet in Internet Explorer.

Wanneer u een nieuw account nodig heeft kunt u via het contactformulier contact opnemen met de afdeling Relaties of via een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

Wanneer u wel een account heeft en uw gebruikersnaam wel kent, kunt u klikken op de link bij inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt dan van ons een link doorgestuurd naar uw e-mailadres waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Deze link is 7 dagen geldig. Wilt u uw wachtwoord wijzigen? U kunt in het bestelportaal bij ‘uw account’ rechtsboven klikken op 'wachtwoord wijzigen'.

Voor het bestellen van materialen dient een account worden aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Op dat e-mailadres komen e-mails vanuit het bestelportaal bij u binnen, bijvoorbeeld bevestigingen van bestellingen of de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wanneer u geen inloggegevens heeft of wanneer u deze kwijt bent, kunt u contact opnemen met de afdeling Relaties via relaties@diagnostiekvooru.nl of via het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Nee, voor het bestellen van materialen is een account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als u bij het inloggen kiest voor wachtwoord vergeten, dan krijg u op dit emailadres een bericht.

Nee, het bestelformulier komt te vervallen. Het bestelformulier kunnen wij niet meer verwerken. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to-date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bestelformulieren die wij ontvangen per post of email worden niet meer verwerkt. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bellen voor spoedbestellingen is niet meer mogelijk. Vrijwel alle bestellingen die binnenkomen voor 14.00 uur gaan al dezelfde dag de deur uit. U kunt zelf het snelste uw bestelling plaatsen via het bestelportaal. Als u toch een spoedbestelling wilt doen, dan verzoeken wij u deze bestelling via het bestelportaal te plaatsen, en altijd met ons telefonisch contact op te nemen. Houdt u dan s.v.p. het ordernummer van uw bestelling bij de hand. Het ordernummer staat in het overzicht van uw bestellingen en bij details van de specifieke bestelling.

In uw bestelportaal kunt u alleen afnamematerialen en -formulieren bestellen die conform afspraak voor u beschikbaar zijn gesteld. Deze zijn vastgelegd in onze samenwerkingsovereenkomst. Heeft u hier vragen over? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Relaties via relaties@diagnostiekvooru.nl of via het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

In het bestelportaal kunt u dit niet meer aangeven. U kunt voortaan de volle naaldencontainer klaarzetten voor onze chauffeur. Hij zal de eerste keer dat de laadruimte dat toelaat uw naaldencontainer afvoeren. Vergeet niet het benodigde vervoersdocument in te vullen en bij te voegen.

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

In de bestelhistorie kunt u zien welke bestellingen afgerond zijn en welke nog niet verwerkt zijn.

U kunt de verkeerde bestelling niet meer corrigeren, de bestelling wordt al in orde gemaakt. Plaats een nieuwe bestelling in het bestelportaal met het juiste afnamemateriaal. Geef de artikelen van de verkeerde bestelling retour aan de chauffeur.

U kunt een dubbele bestelling niet meer corrigeren, de bestelling wordt al in orde gemaakt. Geef de dubbele bestelling die u niet nodig heeft s.v.p. retour aan de chauffeur.

U kunt in bestelhistorie kiezen om uw vorige bestelling te kopiëren. Ook kunt u een oude bestelling openen en meteen klikken op ‘kopieer bestelling’. U kunt alle artikelen en aantallen nog aanpassen.

U kunt eenvoudig meteen na uw bestelling een 2e bestelling doen voor het artikel (of meerdere artikelen) die u vergeten bent. Zo komt uw bestelling ook in uw bestelportaal te staan en ziet u, maar ook uw collega, de bestelhistorie terug. Vanuit Diagnostiek voor U kunnen wij helaas geen bestelling voor u in orde maken. Dat kunt u alleen zelf via uw eigen account.

Met de zoekfunctie (pictogram vergrootglas) kunt u artikelen zoeken. Typ dan een kort woord of deel van het woord want de zoekfunctie zoekt exact op de letter(s). Bijvoorbeeld zak en niet zakjes. Neemt u voor advies contact op met de afdeling Relaties, zij kunnen u goed helpen. U kunt dan als beste gebruik maken van het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Afnamematerialen worden per stuk uitgeleverd en anders staat het bij omschrijving vermeld.

Ja, alle afnamematerialen hebben een houdbaarheidsdatum. Bestel daarom nooit een voorraad die u niet binnen 2 maanden gebruikt.

Voor het gebruik van de afnamematerialen kunt u onder tabblad Uitleg het ‘Overzicht Afnamematerialen’ met gebruiksinstructies downloaden.

Ja, dat kan online via het bestelportaal. Wij printen en verzenden het aanvraagformulier dan voor u. Let op: vergeet niet om bij het bestellen de artsencode te selecteren, anders worden er ‘blanco’ aanvraagformulieren (zonder artsencode) geleverd. De artsencode selecteert u tijdens het afronden van uw bestelling bij het veld ‘Bestellen voor’.

Let op: Per bestelling kunt u maar voor één arts gepersonaliseerde aanvraagformulieren bestellen. Mocht uw praktijk gepersonaliseerde aanvraagformulieren willen bestellen voor meerdere artsen, dan dient u dit aan te vragen via het contactformulier.

Dat kan niet via het bestelportaal. Indien u hier geen persoonlijke e-mail over heeft ontvangen neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.

Dan blijven de door u geselecteerde artikelen in het winkelmandje bewaard en kunt u de bestelling op een ander moment afronden.

Wanneer u specifieke afleverinstructies heeft die structureel zijn, vragen wij u dit door te geven aan de afdeling Relaties via relaties@diagnostiekvooru.nl. U kunt deze instructies niet vermelden bij uw bestelling. Ook is het helaas niet mogelijk om incidentele afleverinstructies door te geven.

Ja, dat kan bij het afronden van uw bestelling. U kunt dit invullen (bijvoorbeeld wanneer u een nummer op uw factuur wilt hebben) in het veld ‘o.v.v. factuurgegevens’.

Belt u met de afdeling Relaties via 088 - 21 41 291. In het keuzemenu kiest u voor ‘Bestellingen’. De afdeling Relaties is bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur.

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen. Bij ‘Bestelhistorie’ ziet u wanneer u uw bestelling(en) gedaan heeft en de status van uw bestelling(en).

Dat kan gebeuren omdat we met meerdere leveranciers werken. Het deel van de bestelling dat bij u geleverd is, staat op de pakbon van uw levering vermeld.

Het overige deel van uw bestelling vindt u op de pakbon onder 'Nog te leveren'. Deze producten worden later alsnog geleverd. U hoeft deze producten niet opnieuw te bestellen.

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk een nieuwe naam én emailadres krijgt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw e-mailadres wijzigt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

U ontvangt uw factuur per e-mail zoals u dat normaal gesproken ook ontving, hierin is niets veranderd.

De artikelen die in uw winkelmandje zitten kunt u nog bestellen en afrekenen voor de oude prijs. Wanneer u een nieuw artikel toevoegt, wordt de nieuwe prijs getoond en betaalt u de nieuwe prijs. Op deze wijze is het mogelijk om de artikelen in het winkelmandje te bewaren.

U kunt de ‘pijl terug’ in de browser niet gebruiken om terug te gaan naar de vorige pagina, u komt dan in het inlogscherm terecht (met melding dat u nog wel bent ingelogd). Om terug te gaan naar de vorige pagina klikt u op de knop ‘terug’ in het bestelportaal

Nee, op oude browsers zoals Internet Explorer, werkt het portaal niet goed. U kunt het bestelportaal ook gebruiken op mobiel of tablet.

Werkt u met een iMac? Dan kunt u uw producten wel in de winkelwagen plaatsen. De winkelwagen bekijken en de bestelling afronden is momenteel nog niet mogelijk op een iMac. Log in op een PC, mobiele telefoon of tablet, dan kunt u de bestelling via die weg afronden. Wij werken ondertussen aan een oplossing.

Dat klopt, het bestelportaal kunt u op uw mobiele telefoon alleen staand/ rechtop bekijken.

Als u het juiste emailadres invoert en na 15 minuten toch geen mailbericht ontvangen hebt, kunt u kijken of het bericht in uw spamfilter terecht gekomen is. Mocht het mailbericht ook niet bij de ongewenste berichten staan, neemt u dan contact op met uw internetprovider om het emailadres no-reply@diagnostiekvooru.nl niet meer te laten blokkeren op hun server.

Ja, deze vindt u hier.

Nieuwe besteller/gebruiker

Als u klant bij ons wordt, richten wij het bestelportaal voor u in. U ontvangt een e-mailbericht om de eerste keer in te loggen met uw gebruikersnaam en om een wachtwoord aan te maken. Als u al langer klant bent, dan heeft uw praktijk of instelling al een e-mailbericht met inloggegevens ontvangen. Per praktijk of instelling is er slechts één account beschikbaar.

Belangrijk: op dit account komen e-mails binnen, zoals bevestigingen van bestellingen en links om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Tip: Leg de URL van het bestelportaal https://bestelportaal.diagnost... als favoriet in uw browser vast.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Een nieuwe contactpersoon aanmelden is niet nodig. Als u bij het inloggen kiest voor wachtwoord vergeten, dan krijg u op dit emailadres een bericht.

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk wordt gestopt, sluiten wij uw account af. De nieuwe praktijkhouder kan zelf een eigen account aanvragen.

Inloggen

Als u wel de juiste accountgegevens heeft ingevoerd maar het inloggen lukt niet, kijkt u eerst of u wel een juiste internetbrowser gebruikt. Het bestelportaal werkt niet in Internet Explorer.

Wanneer u een nieuw account nodig heeft kunt u via het contactformulier contact opnemen met de afdeling Relaties of via een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

Wanneer u wel een account heeft en uw gebruikersnaam wel kent, kunt u klikken op de link bij inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt dan van ons een link doorgestuurd naar uw e-mailadres waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Deze link is 7 dagen geldig. Wilt u uw wachtwoord wijzigen? U kunt in het bestelportaal bij ‘uw account’ rechtsboven klikken op 'wachtwoord wijzigen'.

Voor het bestellen van materialen dient een account worden aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Op dat e-mailadres komen e-mails vanuit het bestelportaal bij u binnen, bijvoorbeeld bevestigingen van bestellingen of de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wanneer u geen inloggegevens heeft of wanneer u deze kwijt bent, kunt u contact opnemen met de afdeling Relaties via relaties@diagnostiekvooru.nl of via het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Bestellen oude werkwijze

Nee, het bestelformulier komt te vervallen. Het bestelformulier kunnen wij niet meer verwerken. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to-date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bestelformulieren die wij ontvangen per post of email worden niet meer verwerkt. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bellen voor spoedbestellingen is niet meer mogelijk. Vrijwel alle bestellingen die binnenkomen voor 14.00 uur gaan al dezelfde dag de deur uit. U kunt zelf het snelste uw bestelling plaatsen via het bestelportaal. Als u toch een spoedbestelling wilt doen, dan verzoeken wij u deze bestelling via het bestelportaal te plaatsen, en altijd met ons telefonisch contact op te nemen. Houdt u dan s.v.p. het ordernummer van uw bestelling bij de hand. Het ordernummer staat in het overzicht van uw bestellingen en bij details van de specifieke bestelling.

Bestellen nieuwe werkwijze

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

In de bestelhistorie kunt u zien welke bestellingen afgerond zijn en welke nog niet verwerkt zijn.

U kunt de verkeerde bestelling niet meer corrigeren, de bestelling wordt al in orde gemaakt. Plaats een nieuwe bestelling in het bestelportaal met het juiste afnamemateriaal. Geef de artikelen van de verkeerde bestelling retour aan de chauffeur.

Producten

Met de zoekfunctie (pictogram vergrootglas) kunt u artikelen zoeken. Typ dan een kort woord of deel van het woord want de zoekfunctie zoekt exact op de letter(s). Bijvoorbeeld zak en niet zakjes. Neemt u voor advies contact op met de afdeling Relaties, zij kunnen u goed helpen. U kunt dan als beste gebruik maken van het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Afnamematerialen worden per stuk uitgeleverd en anders staat het bij omschrijving vermeld.

Ja, alle afnamematerialen hebben een houdbaarheidsdatum. Bestel daarom nooit een voorraad die u niet binnen 2 maanden gebruikt.

Bestelling afronden

Dan blijven de door u geselecteerde artikelen in het winkelmandje bewaard en kunt u de bestelling op een ander moment afronden.

Wanneer u specifieke afleverinstructies heeft die structureel zijn, vragen wij u dit door te geven aan de afdeling Relaties via relaties@diagnostiekvooru.nl. U kunt deze instructies niet vermelden bij uw bestelling. Ook is het helaas niet mogelijk om incidentele afleverinstructies door te geven.

Ja, dat kan bij het afronden van uw bestelling. U kunt dit invullen (bijvoorbeeld wanneer u een nummer op uw factuur wilt hebben) in het veld ‘o.v.v. factuurgegevens’.

Levering

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen. Bij ‘Bestelhistorie’ ziet u wanneer u uw bestelling(en) gedaan heeft en de status van uw bestelling(en).

Dat kan gebeuren omdat we met meerdere leveranciers werken. Het deel van de bestelling dat bij u geleverd is, staat op de pakbon van uw levering vermeld.

Het overige deel van uw bestelling vindt u op de pakbon onder 'Nog te leveren'. Deze producten worden later alsnog geleverd. U hoeft deze producten niet opnieuw te bestellen.

Administratie

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk een nieuwe naam én emailadres krijgt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw e-mailadres wijzigt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar relaties@diagnostiekvooru.nl.

U ontvangt uw factuur per e-mail zoals u dat normaal gesproken ook ontving, hierin is niets veranderd.

Problemen

U kunt de ‘pijl terug’ in de browser niet gebruiken om terug te gaan naar de vorige pagina, u komt dan in het inlogscherm terecht (met melding dat u nog wel bent ingelogd). Om terug te gaan naar de vorige pagina klikt u op de knop ‘terug’ in het bestelportaal

Nee, op oude browsers zoals Internet Explorer, werkt het portaal niet goed. U kunt het bestelportaal ook gebruiken op mobiel of tablet.

Werkt u met een iMac? Dan kunt u uw producten wel in de winkelwagen plaatsen. De winkelwagen bekijken en de bestelling afronden is momenteel nog niet mogelijk op een iMac. Log in op een PC, mobiele telefoon of tablet, dan kunt u de bestelling via die weg afronden. Wij werken ondertussen aan een oplossing.