Bestelportaal

Nieuwe besteller/gebruiker

Als u klant bij ons wordt, richten wij het bestelportaal voor u in. U ontvangt een e-mailbericht om de eerste keer in te loggen met uw gebruikersnaam en om een wachtwoord aan te maken. Als u al langer klant bent, dan heeft uw praktijk of instelling al een e-mailbericht met inloggegevens ontvangen. Per praktijk of instelling is er slechts één account beschikbaar.

Belangrijk: op dit account komen e-mails binnen, zoals bevestigingen van bestellingen en links om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Tip: Leg de URL van het bestelportaal https://bestelportaal.diagnost... als favoriet in uw browser vast.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Een nieuwe contactpersoon aanmelden is niet nodig. Als u bij het inloggen kiest voor wachtwoord vergeten, dan krijg u op dit emailadres een bericht.

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk wordt gestopt, sluiten wij uw account af. De nieuwe praktijkhouder kan zelf een eigen account aanvragen.

Inloggen

Als u wel de juiste accountgegevens heeft ingevoerd maar het inloggen lukt niet, kijkt u eerst of u wel een juiste internetbrowser gebruikt. Het bestelportaal werkt niet in Internet Explorer.

Wanneer u een nieuw account nodig heeft kunt u via het contactformulier contact opnemen met de afdeling Klantrelatie of via een e-mail naar klantrelatie@diagnostiekvooru.nl.

Wanneer u wel een account heeft en uw gebruikersnaam wel kent, kunt u klikken op de link bij inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt dan van ons een link doorgestuurd naar uw e-mailadres waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Deze link is 7 dagen geldig. Wilt u uw wachtwoord wijzigen? U kunt in het bestelportaal bij ‘uw account’ rechtsboven klikken op 'wachtwoord wijzigen'.

Voor het bestellen van materialen dient een account worden aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Per praktijk of instelling is er één account beschikbaar. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Op dat e-mailadres komen e-mails vanuit het bestelportaal bij u binnen, bijvoorbeeld bevestigingen van bestellingen of de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wanneer u geen inloggegevens heeft of wanneer u deze kwijt bent, kunt u contact opnemen met de afdeling Klantrelatie via klantrelatie@diagnostiekvooru.nl of via het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Bestellen oude werkwijze

Nee, het bestelformulier komt te vervallen. Het bestelformulier kunnen wij niet meer verwerken. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to-date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bestelformulieren die wij ontvangen per post of email worden niet meer verwerkt. In het bestelportaal vindt u altijd alle artikelen die voor u van toepassing zijn, en dit overzicht is altijd up-to date. Ook kunt u hierin uw eerdere bestellingen gemakkelijk terugzien.

Bellen voor spoedbestellingen is niet meer mogelijk. Vrijwel alle bestellingen die binnenkomen voor 14.00 uur gaan al dezelfde dag de deur uit. U kunt zelf het snelste uw bestelling plaatsen via het bestelportaal. Als u toch een spoedbestelling wilt doen, dan verzoeken wij u deze bestelling via het bestelportaal te plaatsen, en altijd met ons telefonisch contact op te nemen. Houdt u dan s.v.p. het ordernummer van uw bestelling bij de hand. Het ordernummer staat in het overzicht van uw bestellingen en bij details van de specifieke bestelling.

Bestellen nieuwe werkwijze

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

In de bestelhistorie kunt u zien welke bestellingen afgerond zijn en welke nog niet verwerkt zijn.

U kunt de verkeerde bestelling niet meer corrigeren, de bestelling wordt al in orde gemaakt. Plaats een nieuwe bestelling in het bestelportaal met het juiste afnamemateriaal. Geef de artikelen van de verkeerde bestelling retour aan de chauffeur.

Producten

Met de zoekfunctie (pictogram vergrootglas) kunt u artikelen zoeken. Typ dan een kort woord of deel van het woord want de zoekfunctie zoekt exact op de letter(s). Bijvoorbeeld zak en niet zakjes. Neemt u voor advies contact op met de afdeling Klantrelatie, zij kunnen u goed helpen. U kunt dan als beste gebruik maken van het contactformulier op de website of in het bestelportaal.

Afnamematerialen worden per stuk uitgeleverd en anders staat het bij omschrijving vermeld.

Ja, alle afnamematerialen hebben een houdbaarheidsdatum. Bestel daarom nooit een voorraad die u niet binnen 2 maanden gebruikt.

Bestelling afronden

Dan blijven de door u geselecteerde artikelen in het winkelmandje bewaard en kunt u de bestelling op een ander moment afronden.

Wanneer u specifieke afleverinstructies heeft die structureel zijn, vragen wij u dit door te geven aan de afdeling Klantrelatie via klantrelatie@diagnostiekvooru.nl. U kunt deze instructies niet vermelden bij uw bestelling. Ook is het helaas niet mogelijk om incidentele afleverinstructies door te geven.

Ja, dat kan bij het afronden van uw bestelling. U kunt dit invullen (bijvoorbeeld wanneer u een nummer op uw factuur wilt hebben) in het veld ‘o.v.v. factuurgegevens’.

Levering

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen.

De levertijd van uw bestelling is maximaal 3 werkdagen. Mocht een artikel niet bij ons op voorraad zijn, dan nemen wij met u contact op om de leverdatum met u af te stemmen. Bij ‘Bestelhistorie’ ziet u wanneer u uw bestelling(en) gedaan heeft en de status van uw bestelling(en).

Dat kan gebeuren omdat we met meerdere leveranciers werken. Het deel van de bestelling dat bij u geleverd is, staat op de pakbon van uw levering. Het andere deel van uw bestelling volgt dan later.

Administratie

Per praktijk is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw praktijk een nieuwe naam én emailadres krijgt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar klantrelatie@diagnostiekvooru.nl.

Per praktijk of instelling is er één account aangemaakt met persoonlijke inloggegevens. Dit is gekoppeld aan één e-mailadres. Als uw e-mailadres wijzigt, dan passen wij uw account aan. Stuur hiervoor een e-mail naar klantrelatie@diagnostiekvooru.nl.

U ontvangt uw factuur per e-mail zoals u dat normaal gesproken ook ontving, hierin is niets veranderd.

Problemen

U kunt de ‘pijl terug’ in de browser niet gebruiken om terug te gaan naar de vorige pagina, u komt dan in het inlogscherm terecht (met melding dat u nog wel bent ingelogd). Om terug te gaan naar de vorige pagina klikt u op de knop ‘terug’ in het bestelportaal

Nee, op oude browsers zoals Internet Explorer, werkt het portaal niet goed. U kunt het bestelportaal ook gebruiken op mobiel of tablet.

Werkt u met een iMac? Dan kunt u uw producten wel in de winkelwagen plaatsen. De winkelwagen bekijken en de bestelling afronden is momenteel nog niet mogelijk op een iMac. Log in op een PC, mobiele telefoon of tablet, dan kunt u de bestelling via die weg afronden. Wij werken ondertussen aan een oplossing.